tirsdag 8. mai 2012

Nytt prosjekt; Gyngestol

Ja.. jeg er nærmest helt ferdig med Mormorvogn-prosjektet.
Skal blogge det må bare få somlet meg til akkurat det!

Så da er det jo på tide å se seg om etter ett nytt prosjekt som jeg ikke egentlig har kunnskap om,
og sette i gang.


Nå falt valget på en gyngestol: 




Som dere ser på bildet er stolen FØR jeg satte i gang 
og stolen slik den ble etter at jeg ribbet den i dag. 

Skal bytte ut det siste slitte trekket over fjærene også,
men venter til jeg får nytt slitesterkt stoff å erstatte med.

Denne stolen skal inn på babyrommet og brukes som ammestol! 
Etter det er fremtiden noe usikker, 
men skulle jeg bli riktig så fornøyd kan det hende den får stå på gjesterommet.. eller stua?!!


Nå har jeg pusset ned treet og skal male den før den skal få nytt skumgummi-underlag og ikke minst nytt trekk.

Klem fra Frk Muffin


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar